Nuffnang Ads

Selasa, 19 Mac 2013

PROMOSI KAW KAW

Waw betulkah ada promosi ni.....

He eleh....ye la.Memandangkan mod aku baik hari ni, so aku nak bagi promosi buat julung kalinya he he.

Untuk pengatahuan korang rumpai yang aku nak bagi promosi nie bukan rumpai yang dah lama yek.Sesetengah orang tu akan bagi promosi bila rumpai dah lama.Tapi aku tak lah.....APA? korang tak percaya?...hemmm sini aku nak bagi tahu...korang dah lupa ke yang rumpai tu aku tanam sendiri..Eh tak la.rumpai tu keluarga isteri aku yang tanam la.so kualiti pun mestilah TERBAIK.Jadi tak payah la risau kualiti tu.saya mesti bagi yang terbaik punya.

Kalau korang tengok rumpai yang ada PROMOSI kena la hati hati.takut kualiti tu emmm....tak memuaskan.Rumpai laut kalau dah terlalu lama, kualiti dia tak seberapa baik.Jadi baik korang tengok tengok lah dulu yek.

Lagi pun soal kebersihan ada ke korang fikirkan.Hemm....korang tak tahu ke yang rumpai nie berbau.Tikus lipas suka la dengan rumpai nie.Kalau anda mengambil dengan saya, insha Allah rumpai ni di jaga kebersihanya, sebab keluarga saya yang uruskan semua ni.TAKUT nanti esok ditanya ALLAH pasal kebersihan ni.

HA..TENGOK TU.CONNTOH RUMPAI YANG BERKUALITI


PROMOSI KAW KAW

Rumpai laut gred AAA @ AA (harga sama)

1KG = RM26 + POS LAJU

APA TUNGGU LAGI DAIL:
0168486844 DARNA / SUHAIMI

8AM - 6PM sahaja.
Malam hari saya sibuk dengan TUAN saya dan TUAN kamu.
Kalau nak jgk, sms jee..esoknya insha Allah saya reply.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan